Varför inte ta dig till de bästa fiskevattnen i en ny Volvo V60 CC? Besök Bildepån i Varberg i helgen, den 29-30 augusti, och titta på Volvos nya bilmodell när det är lanseringsfest med tema sportfiske. De 200 första besökarna får en prenumeration på Fiskejournalen. " /> Missa inte lanseringsfesten för Volvo V60 CC med tema sportfiske | Fiskejournalen
Just nu:
Annons

Nyheter

5 år sedan Sverige Anders Holm
Under lanseringen av nya Volvo V60 CC på Bildepån i Varberg finns Martin Falklind på plats.
Missa inte lanseringsfesten för Volvo V60 CC med tema sportfiske

Varför inte ta dig till de bästa fiskevattnen i en ny Volvo V60 CC? Besök Bildepån i Varberg i helgen, den 29-30 augusti, och titta på Volvos nya bilmodell när det är lanseringsfest med tema sportfiske. De 200 första besökarna får en prenumeration på Fiskejournalen.

I helgen, den 29-30 augusti, arrangerar Bildepån i Varberg helgöppet, med lansering av nya Volvo V60 CC med tema sportfiske. Flera partners inom fiske finns på plats, bland annat Martin Falklind från Fiskejournalen som bjuder på historier från hans olika fiskeäventyr.
Du får även tillfälle att prata med folk från branschen, prova på att binda flugor med mera. Men vänta inte – de 200 första besökarna får en gratis prenumeration på Fiskejournalen (3 nummer). Alla barn kan se fram emot en fiskedamm.

Öppettiderna för helgen är 10.00-14.00 under lördagen och 12.00-15.00 under söndagen. Samma helg lanseras nya Renault Kadjar, som passar alla intresserade av äventyrssporter, parkouruppvisningar, aktörer inom surf, cykel och löpning.
Välkommen till en bilhall full med liv, hälsar Bildepån.

 

Relaterad nyhet från din region
21 timmar sedan Sverige Anders Lundin
SportfiskeSverige Online 2021 ska innehålla både livefiske och digital shopping om den blir av.
Freewater kastar loss mot digital sportfiskemässa

Sportfiskemässan blev som bekant inställd med anledning av pandemin – men nu planeras det i stället en digital variant i annan regi. Det är Freewater Pictures som hoppas ro i land en satsning samma datum 19–21 mars, under namnet SportfiskeSverige Online 2021.

Det är Oskar Stenberg och det övriga gänget i Freewater Pictures som vill samla branschen i digital form, nu när den fysiska mässan inte blir av. Sista spiken är inte inslagen ännu, men förhoppningsvis kan de ge grönt ljus inom kort.
– Vi har arrangerat ett flertal digitala mässor som blivit lyckade, och vi har ett koncept som vi tror kommer fungera i större skala också, berättar Oskar för Fiskejournalen.

De hoppas på ett 50-tal utställare och 30 betesbyggare, och själva basen för sändningen kommer att vara vid en marina där det finns öppet vatten, med livefiske och demonstrationer av både båtar och utrustning. Det kommer att ske under så säkra former som möjligt, och det är därmed inte öppet för allmänheten att komma just dit.
– Vi måste ha höga mål, men vi har testat oss fram med flera olika databaser och system som vi vet fungerar. Det mässor vi haft hittills har gett väldigt bra försäljning för utställarna.

Just nu raggar Freewater Pictures fler utställare och intressenter, och förhoppningen är att även Sportfiskemässan ska haka på så småningom.
–  Jag tror faktiskt att de fysiska mässorna kommer ett ha en parallell digital variant i framtiden. Det är på tiden att sportfisket digitaliseras, och jag hoppas folk känner att vi gör en bra sak för branschen, hälsar Oskar Stenberg.

Du kanske även gillar detta